Rólam

Én sem szerettem tanulni, de mára több diplomás egyetemi oktató vagyok. Segítek, hogy megsprórold azt a több évtizednyi munkát, amibe nekem került, hogy képessé váljak erre!

CSAPATUNK

team1
Lantos Mihály
Vezető oktató
team1
Bócz Péter
Oktató
Bócz Péter vagyok, gyakorló pedagógus, apja egy nagyszerű lány- és egy életre való fiúgyermeknek. A tanulást és tanítást így már három vonalon éltem túl, illetve élem át. Egyrészt saját tanulmányaim során, ahol az újra és újra felbukkanó akadályoknak és akadályozóknak (nevezzük tanároknak) „hála” viszonylag gyorsan megszereztem tanulási kudarcélményeimet. Ezek az általános iskolától kezdve kísértek a középiskolán át, és értek utol a főiskolai és az egyetemi képzésben is időnként. Másik ilyen vonal a munkám, mely során tanulásban akadályozott gyerekek oktatásával foglalkozom. Az ő esetükben szinte alig beszélhetünk hagyományos oktatásról. A harmadik vonal pedig a gyermekeim tanulmányai. Lányom az, aki már négy éve jár iskolába, és akinek a tananyag bővülésével és mennyiségi növekedésével egyre nagyobb szüksége lesz egy jó tanulási módszerre. Pedagógus bölcsészként a hagyományos és az alternatív pedagógiák módszertanába is szereztem rálátást. A különbségeket sokáig sorolhatnám, de az biztos, hogy a tananyag elsajátítását egyik módszer esetében sem lehet „megúszni”. A különböző temperamentumú, családi hátterű és motiváltságú gyermekeknél természetesen eltérő ütemben történik az előrehaladás, de mindenképpen szükség van egy (vagy több) jól működő tanulási módszerre, stratégiára. A Lépéselőny éppen egy ilyen, jól felépített lépésekből álló, hatékony támogatója az elsajátítás folyamatának. Segít olyan tanulási szokásokat kialakítani, melyek birtokában valószínűleg én is jobban vettem volna az akadályokat gyermekkoromban, és amelyekkel igyekszem segíteni saját és a gondjaimra bízott gyermekek tanulását, hogy az iskola ezáltal kellemesebb élmények és sikerek forrása lehessen.
team1
Kaszab László
Oktató
Egy lány és egy fiú boldog, büszke apjaként immár huszonöt éve tanítok egy budapesti tehetséggondozó gimnáziumban, ennek minden előnyével és hátrányával együtt. Láttam reménytelen helyzetből egekig szárnyaló tehetségeket és ragyogó képességeik ellenére elkallódó zseniket, tanítottam tanárként tananyagot, majd pedagógusként gyermeket, folyamatosan keresve a választ a kérdésre: hogyan taníthatnám meg diákjaimat egy, a személyiségükre szabott, ezért valóban hatékony tanulási módszerre? A tehetség ugyanis hiába bukkan elő igen változatos formákban és életkorokban, ám a tehetséggondozás csak akkor lehet eredményes, ha a gyermek tudatosan használja képességei javát, ellenkező esetben nem saját maga, hanem külső tényezők irányítják sorsát, így csak részleges vagy időleges sikereket érhetünk el. Ezért jelentett számomra hatalmas örömet és lehetőséget, amikor megismerkedtem Lantos Mihály „Lépéselőny” módszerével, mert tudományos, átfogó és kipróbált rendszere éppen az egyéni sajátosságokra épít, azokat igyekszik fejleszteni a sikeres tanulás érdekében. Csapatának tagjaként szeretnék minél több gyermeknek segíteni, hogy tudatosan és élvezettel használják képességeiket és tehetségüket egy teljes, boldog élet érdekében.
team1
Barics Veronika
Oktatásszervező

NÉHÁNY SZÁM RÓLUNK

Kollégáimmal mind több évtizedes tanári pálya után, tizenöt évnyi Villámolasás- és Lépéselőny-oktatás tapasztalatával állunk rendelkezésére!

Oktató

Év tapasztalat

Megtartott előadás

Elégedett diák

VÉLEMÉNYEK

Joomla Module OT Testimonial powered by OmegaTheme.com
Image is not available
Image is not available
Image is not available
Image is not available
Image is not available
Image is not available
Image is not available
Image is not available
Image is not available
Image is not available
Image is not available
Image is not available
Slider